Reklama

Program do prowadzenia firmy

6 sierpnia 2018
207 Wyświetlenia artykułu
[Głosów:1    Średnia:5/5]

Program do prowadzenia firmy, który jest skrojony na miarę. Takich rozwiązań w ostatnim czasie szukają właściciele przedsiębiorstw z sektora MŚP. Jaki system informatyczny będzie najlepszy i co warto o nim wiedzieć przed wyborem?

Program do prowadzenia firmy – jak wybrać?

Poszukując oprogramowania dla firmy należy pamiętać, by rozwiązanie spełniało potrzeby oraz wymagania Twojego przedsiębiorstwa. To system informatyczny ma dopasować się do Ciebie, a nie odwrotnie.

Decydując się na oprogramowanie dla firmy powinieneś określić, czego potrzebujesz i jaki zakres działań ma obejmować system. Najlepszym rozwiązaniem jest prezentacja systemu – zdalna bądź w siedzibie producenta lub u Ciebie.

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń 32 420 66 21

Dzięki temu od razu zobaczysz, czy oprogramowanie, które oglądasz jest odpowiednie, czy jednak musisz szukać dalej. Poza tym specjaliści wykonując tak zwaną analizę przedwdrożeniową będą w stanie ustalić, jakie moduły będą niezbędne, określą czasochłonność wdrożenia oraz przybliżone koszty.

Najchętniej wybierany program do prowadzenia firmy

Wśród rozwiązań, o które najczęściej pytają zainteresowani znalazł się między innymi elektroniczny obieg dokumentów, który usprawnia nie tylko przepływ faktur, umów, czy zapytań. Jego wdrożenie pozwala także na archiwizację dokumentu oraz gwarantuje, że wysłana wiadomość na pewno dotrze do adresata.

Zagubienie i zniszczenie dokumentu wydaje się być minimalne, aczkolwiek mimo takich jak automatyzacja niektórych procesów, w dalszym ciągu należy trzymać rękę na pulsie. Dotyczy to wprowadzanych przez pracownika dokumentów do systemu DMS.

Kolejnym elementem, który cieszy się zainteresowanie jest CRM wykorzystywany przede wszystkim do zapisywania ustaleń z potencjalnym, jak i obecnym Klientem. Cała historia działań, jaka zawarta jest w systemie pozwala tworzyć nowe oferty oparte na poprzednich informacjach. Ponadto oprogramowanie przypomina o spotkaniach (funkcja kalendarza), telefonach oraz mailach.

Równie popularne rozwiązania

System do zarządzania projektami to również popularne oprogramowanie, jakie widnieje na liście zapytań. Choć wykorzystywane jest w większości jako rozwiązania dla budownictwa, to sięgają po nie chętnie firmy prowadzące pojedyncze projekty. Jedną z zalet systemu jest harmonogram zadań oraz ciągły monitoring postępu prac.

Równie popularny  jest Business Intelligence – to moduł pozwalający tworzyć raporty i analizy z prowadzonych działań. Tworzone dokumenty mogą zawierać dane z konkretnego okresu (dzień, miesiąc, rok) lub dotyczyć całego projektu. Sama analiza może być przedstawiona za pomocą diagramów lub wykresów – w zależności od potrzeb osoby, która się z nią zapoznaje.

Zalety programu do prowadzenia przedsiębiorstwa

  • Kontrola działań oraz budżetu na każdym szczeblu przedsiębiorstwa
  • Monitoring realizacji projektów
  • Bieżący dostęp do dokumentów
  • Tworzenie raportów i analizowanie ich, co pozwala na lepsze zarządzanie firmą

To tylko kilka z zalet, które sprawiają, że systemy informatyczne są coraz bardziej popularne. Więcej informacji o rozwiązaniach znajdziesz na stronie oprogramowaniedlafirmy.pl

Jak wdrożyć system do prowadzenia firmy?

Przede wszystkim wybierając program do prowadzenia firmy, trzeba pamiętać o wspomnianej już analizie przedwdrożeniowej. To dzięki niej specjaliści wspólnie z osobą zainteresowaną ustalają szczegóły funkcjonowania oprogramowania.

Takie działania pozwalają zaoszczędzić sporo pieniędzy, ponieważ wdrażane są tylko niezbędne moduły. Klient nie płaci za system „pudełkowy”, gdzie znajdują się również funkcje, z których nigdy nie skorzysta.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu informatycznego w swojej firmie? Zadzwoń 32 420 66 21 lub wypełnij poniższy formularz. 

Firma (wymagane)

NIP (wymagane)

Imię i nazwisko (wymagane)

Telefon (wymagane)

Adres email (wymagane)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

Uprzejmie informujemy, że:
a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.

Czytaj także:

Oprogramowanie dla budownictwa – największe zalety
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia64 Wyświetleń artykułu
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia64 Wyświetleń artykułu

Oprogramowanie dla budownictwa – największe zalety

Kamil Kowalski - Gru 03, 2018

Od lat obserwujemy w Polsce nieprzerwany boom budowlany. We wszystkich gałęziach budownictwa pojawia się co raz więcej dużych projektów. Dzięki…

Dlaczego warto wybrać system DMS od Connecto
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia150 Wyświetleń artykułu
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia150 Wyświetleń artykułu

Dlaczego warto wybrać system DMS od Connecto

Daria Sot - Lis 15, 2018

Z roku na rok rośnie ilość firm decydujących się na wdrożenie oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi w firmie. Połączenie narzędzia…

Przykład obiegu dokumentów w firmie
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia154 Wyświetleń artykułu
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia154 Wyświetleń artykułu

Przykład obiegu dokumentów w firmie

Damian Zimoch - Lis 05, 2018

Bardzo modnym ostatnimi czasy stało się wdrażanie w firmie oprogramowania zarządzającego elektronicznym obiegiem dokumentów. Wielu menadżerów zastanawia się nad tym,…