Click to rate this post!
[Total: 4 Average: 5]

System Connecto DMS jest znany w branży IT i ceniony przez klientów, a tu z branżami bywa różnie, można nawet powiedzieć różnorodnie. Dlaczego te oprogramowanie chce mieć u siebie co raz więcej przedsiębiorców? Przede wszystkim przez to, że wpasuje się w działanie każdej firmy, ale jest coś jeszcze.

Connecto DMS – wybór modułów

Connecto DMS

System dopasowuje się do użytkownika, a nie użytkownik do działania systemu. W całości konfigurowany pod potrzeby firmy, w zależności od modułów, na jakie się zdecydowała. A możliwości jest wiele – to m.in elektroniczny obieg dokumentów, zarządzanie projektami, crm i business intelligence.

Elektroniczny obieg dokumentów pozwala zaoszczędzić czas, uporządkować proces przekazywania dokumentów do właściwych osób oraz archiwizacji ich. Dzięki niemu dotarcie do informacji/umowy/faktury zajmuje kilka sekund. Nawet, gdy dokument jest sprzed miesiąca lub roku i dotyczy oddziału znajdującego się na drugim końcu Polski.

Elektroniczny obieg dokumentów

fot. Connecto DMS – elektroniczny obieg dokumentów

Zarządzanie projektami zapewnia szybkie i proste planowanie, realizowanie oraz kontrolowanie wszelkich działań. Wykorzystywane harmonogramowanie pozwala układać pracę oraz stale monitorować konkretny projekt. Należy pamiętać, że system pozwala na prowadzenie kilku projektów jednocześnie.

Connecto DMS - zarządzanie projektami

fot. Connecto DMS – zarządzanie projektami

W każdym projektów widoczny jest bieżący budżet, czas wykonania oraz ilość wykorzystanych materiałów. I choć zarządzanie projektami kojarzy się przeważnie z branżą budowlaną/deweloperską, to doskonale odnajduje się także w innych branżach.

CRM głównie wykorzystywany jest do zarządzania relacjami z klientami. Dzięki niemu handlowcy mogą wprowadzać dane o obecnych lub potencjalnych kontrahentach, cały czas widząc historię działań (przypomnienia o terminach spotkań, wysłanie maila, umówiony telefon za jakiś czas).

Connecto DMS - CRM

fot. Connecto DMS – CRM

Pozwala to dobrać indywidualnie ofertę dla każdego klienta (jeśli jest taka potrzeba). Ponadto, jeśli jeden handlowiec będzie nieobecny w pracy, wtedy jego kolega może przejąć obowiązki, ponieważ widzi w CRM, na jakim etapie jest dana sprawa i jakie kroki powinien podjąć.

Business Intelligence odpowiada za tworzenie raportów z dowolnego obszaru działania lub z działań całej firmy i poddawanie tego analizie. Każdy z dokumentów może zawierać wykresy albo diagramy – w zależności od potrzeby i wygody użytkownika.

Connecto DMS - Business Intelligence

fot. Connecto DMS – Business Intelligence

Oprogramowanie dla firm, które stale się rozwija

Wspomnieliśmy na początku, że system Connecto DMS jest popularny dzięki temu, że potrafi się dopasować do każdej firmy. Jednak warto podkreślić, że specjaliści odpowiedzialni za te oprogramowanie stale rozwijają go o kolejne funkcje i elementy.

System informatyczny na zamówienie

Tak można o nim powiedzieć, bo mimo tego, że posiada już gotowe moduły, to można je dowolnie łączyć i konfigurować. Inaczej będzie on wyglądać w branży budowlanej, inaczej zaś w usługowej. Jednak w każdej z nich będzie spełniać swoją funkcję. Wszystkie szczegóły odnośnie do wyglądu oraz działania oprogramowania ustalane są podczas analizy przedwdrożeniowej.

Firma Connecto

Firma Connecto działa na rynku informatycznym od 2005 roku. Jest producentem oprogramowania Connecto DMS oraz czołowym partnerem firmy Comarch, od którego wdraża systemy Comarch ERP Optima oraz Comarch ERP XL. Wśród 600 klientów znajdują się firmy z branży budowlanej, produkcyjnej, usługowej, czy projektowej. Connecto prowadzi także szkolenia z obsługi systemów informatycznych.

Strona firmy Connecto: http://www.connecto.pl/

Connecto DMS to system szyty na miarę

| Systemy DMS, Zajawka |