Ogromny wybór systemów do zarządzania firmą sprawia, że przedsiębiorcy często mają kłopot z wyborem odpowiedniego rozwiązania. Najbardziej praktyczne są elastyczne, skalowalne narzędzia, które dostosowują się do specyfiki branży oraz indywidualnych potrzeb danej organizacji. Świetną propozycją jest Platforma Connecto, której działanie, dostępność i zalety przybliżamy w tym wpisie!
Czytaj więcejWspółcześnie znacznie ogranicza się korzystanie z papierowych dokumentów. To nie tylko wygodniejsze, ale też bardziej bezpieczne, oszczędne oraz ekologiczne. Trzeba jednak pamiętać o tym, że cyfrowe pliki również powinny być odpowiednio zorganizowane. Wyjaśniamy, czym jest digitalizacja obiegu dokumentów i dlaczego warto wprowadzić ją w swojej organizacji!
Czytaj więcejPlanujesz stosować nowoczesne metody zarządzania projektami? Prawdopodobnie słyszałeś już o metodykach „zwinnych” i „kaskadowych”. Nie masz pojęcia, na czym polegają i który wariant jest lepszy? Krótko omawiamy obie metody i wyjaśniamy różnicę. Dowiedz się, co wybrać – Agile czy Waterfall!
Czytaj więcejProgram do kontroli kosztów budowy poszukiwany jest nie tylko przez właścicieli wielkich firm. Z narzędzia korzystają przedsiębiorstwa z sektora MŚP, a czasami nawet mikroprzedsiębiorcy.
Czytaj więcejOd 1 stycznia 2022 roku przedsiębiorcy mogą już dobrowolnie wykorzystywać Krajowy System e-Faktur, czyli platformę przeznaczoną do wystawiania dokumentów. W lipcu 2024 stanie się ona obowiązkowa, dlatego dobrze jest zawczasu się na to przygotować. Podpowiadamy, jakie zmiany warto wdrożyć w swojej firmie przed wprowadzeniem KSeF!
Czytaj więcej