Click to rate this post!
[Total: 5 Average: 4.6]

Program do kontroli kosztów budowy poszukiwany jest nie tylko przez właścicieli wielkich firm. Z narzędzia korzystają przedsiębiorstwa z sektora MŚP, a czasami nawet mikroprzedsiębiorcy. Sprawdź, jak działa ten system i dlaczego warto go wybrać.

Program do kontroli kosztów budowy - dms

Program do kontroli kosztów budowy – co daje

Wybierając ten program mamy w jednym miejscu informacje o kosztach czy inwestycjach. System sprawdza się tam, gdzie trzeba na bieżąco nadzorować wydatki w odniesieniu do zakładanych planów. To również właściwe narzędzie, które sprawdzi się jako kalkulator zużycia materiałów budowlanych. Dokładne informacje na temat rozwiązań dla branży budowlanej znajdziemy na stronie http://oprogramowaniedlabudownictwa.pl/

Chcesz wiedzieć wiecej? Zadzwoń 32 420 66 21

Tworzenie harmonogramu budowlanego

W systemie mamy zbiór etapów składających się na cały harmonogram projektu. Jesteśmy w stanie przypisać zadanie konkretnej osobie, która ma za nie odpowiadać. Definiowane kalendarze to ułatwienie pod kątem planowania kolejnego z etapów. Dzięki temu sprawnie przechodzimy po odcinkach realizacji. Wtedy każdy zakres etapu jest właściwie zaplanowany, a jego terminy rzeczywiste.

Program do kontroli kosztów budowy

fot. Program do kontroli kosztów budowy – harmonogramowanie

Harmonogram budowlany – określanie budżetu i realizacja

Przy określaniu budżetu w systemie możemy wziąć pod uwagę część lub wszystkie etapy. Ten zakres etapów określi nam wymagany cel. Działania związane z danym etapem są na bieżąco rejestrowane w formularzach realizacji. To część monitorowania oraz kontrolowania etapów, można to potraktować jako realizowanie etapu w stosunku do założonego zakresu.

Precyzyjne rozliczenie budowy poprzez integracje

To dość istotna cecha systemu, dzięki której rozwiązanie wyróżnia się na tle konkurencji. Integracja systemu może odbywać się z rozwiązaniami klasy ERP oraz DMS. Oznacza to, że system wykorzystywany do planowania kosztów budowy może zawierać też elektroniczny obieg dokumentów. Wtedy umowy, faktury i pisma dotyczące konkretnej budowy znajdują się w jednym miejscu. Właściciele firm lub kierownicy budowy sami decydują kto i na jakim etapie widzi dany dokument.

Program do kontroli kosztów budowy i jego oprogramowania

Każda branża rządzi się swoimi prawami, ale proces zamawiania i wdrażania systemu informatycznego zazwyczaj wygląda tak samo. Sam wybór najlepiej zacząć od spotkania i prezentacji oprogramowania. Dzięki niej możemy poznać wszystkie wady oraz zalety oglądanego systemu, a także zapytać o możliwość „dołożenia” funkcji systemu pod naszą firmę. W wielu przypadkach istnieje taka opcja.

Konferencja elektroniczny obieg dokumentów

Kolejnym krokiem jest analiza przedwdrożeniowa. Polega ona na poznaniu działania przedsiębiorstwa, w którym system informatyczny ma funkcjonować. Biorą w niej udział przedstawiciele firmy odpowiedzialnej za wdrożenie systemu oraz kadra zarządzająca przedsiębiorstwem, w którym ma być wdrożone oprogramowanie.

Nie wiesz od czego zacząć? Umów się na prezentację oprogramowania. Telefon 32 420 66 21

Wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści pomogą dobrać właściwy system dla Twojej firmy.

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.


    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.

    Program do kontroli kosztów budowy

    | Gorące, Systemy DMS |