Czasy kiedy oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami (CRM) było nowinką technologiczną wśród polskich firm już dawno minęły. Dzisiaj niemal każda firma handlowa w Polsce pracuje na oprogramowaniu sygnowanym trzema literami – CRM.
Jednak system CRM, systemowi CRM nierówny. Przeczytaj czym powinien się charakteryzować nowoczesny system CRM dla firmy handlowej na przykładzie oprogramowania Connecto DMS.
2. Oprogramowanie dla firmy handlowej
3. Prezentacja systemu dla firmy handlowej
System CRM dla firmy handlowej
System CRM dla firmy handlowej to bogaty zestaw narzędzi, których zadaniem jest optymalizacja i automatyzacja wszystkich procesów biznesowych i operacji napędzających codzienne działania działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta (aftersales).
Szukając informacji o systemie CRM dla firmy handlowej w internecie, możemy spotkać się z dużą ilością prostych systemów do zarządzania zadaniami i kalendarzami, które samozwańczo określają się mianem oprogramowania CRM. Jednak prawdziwy system CRM dla firmy handlowej to skrojone na miarę rozwiązanie, które w pełni dopasowuje się do sposobu zarządzania i branży firmy, jaka z niego korzysta, a nie na odwrót.
Oprogramowanie dla firmy handlowej
Oferowany przez nas system to kombajn zajmujący się wszystkimi aspektami sprzedażowymi od momentu planowania strategii sprzedażowej i planu sprzedażowego w ramach wprowadzania nowej usługi lub produktu, aż po obsługę posprzedażową i analizę zebranych danych.
Connecto DMS to system CRM umożliwiający pełną personalizację bazy danych, aby przetwarzała tylko istotne informacje. Moduł elektroniczny obieg dokumentów z wbudowanym silnikiem workflow pozwala na tworzenie zautomatyzowanych przepływów pracy (workflow) do obsługi procesów sprzedażowych. Chodzi tu m.in o zarejestrowane zapytanie ofertowe automatycznie trafia do odpowiedniego handlowca, który przekształca je do oferty.
Po akceptacji oferty przez klienta, ta konwertowana jest na zamówienie i przesyłana do dalszej obróbki przez kolejne działy firmy. Na zrealizowane zamówienie system sam stworzy fakturę sprzedażową w dowolnym zintegrowanym z CRM systemem ERP. W przypadku firmy usługowych i instalacyjnych dalsza obsługa klienta może odbywać się z pomocą modułu zarządzane projektami.
Wszystkie informacje o kliencie i procesie sprzedażowym zebrane w bazie danych mogą być analizowane w module Business Intelligence, np. w postaci rankingu sprzedawców, lejków (Sales Funnel) i rurociągów (Sales Pipeline) sprzedaży.
Prezentacja systemu dla firmy handlowej
Jeżeli jesteś zainteresowany wdrożeniem oprogramowania do zarządzania procesami handlowymi i relacjami z klientami CRM, zadzwoń 32 263 00 00 lub przejdź do zakładki kontakt.
Opisz z jakimi problemami na co dzień spotyka się twoja organizacja i swoje pomysły na ich rozwiązanie, lub że oczekujesz podpowiedzi jak usprawnić działanie firmy za pomocą systemu CRM. Konsultant Connecto skontaktuje się z Tobą i umówi prezentację systemu dla firmy handlowej.
Prezentacja może odbyć się zdalnie za pomocą internetu lub osobiście w siedzibie Twojej firmy lub w jednym z oddziałów Connecto. Prezentacja jest całkowicie darmowa. W czasie prezentacji systemu dla firmy handlowej, przedstawiciele Connecto odpowiadać będą na Twoje pytania i prezentować rozwiązania na żywo z użyciem bazy demonstracyjnej systemu CRM.