Współcześnie w zasadzie nie da się prowadzić działalności gospodarczej bez wsparcia programów informatycznych. W pewnym momencie podstawowe aplikacje takie jak np. Excel przestają jednak wystarczać. Każdy sektor ma własną specyfikę, dlatego najlepsze są odpowiednio przystosowane rozwiązania. Wyjaśniamy kto korzysta z systemów dla branży serwisowej oraz dlaczego warto w nie inwestować!
Kto korzysta z systemów dla branży serwisowej?
Podstawowe programy z pakietu Office czy zwyczajne oprogramowania przeznaczone do księgowości i faktur zapewniają jedynie niewielkie wsparcie. Nie sprawdzają się w serwisach, ponieważ nie są uniwersalne, a przez to okazują się być niedostosowane do realiów codziennej pracy w takich punktach usługowych. Z tego względu coraz popularniejsze stają się specjalistyczne, dedykowane platformy. Kto korzysta z systemów dla branży serwisowej? Profesjonalne narzędzia IT mogą być z powodzeniem używane przez m.in.:
- serwis sprzętu RTV i AGD,
- serwis komputerów,
- serwis smartfonów, tabletów i innych urządzeń elektronicznych,
- serwis samochodowy,
- serwis rowerowy,
- serwis pojazdów przemysłowych,
- serwis maszyn,
- serwis kopiarek, drukarek i innych urządzeń poligraficznych,
- serwis urządzeń fiskalnych,
- serwis urządzeń przemysłowych,
- serwis klimatyzacji, wentylacji itp.,
- serwis systemów alarmowych,
- serwis urządzeń dźwigowych,
- serwis urządzeń laboratoryjnych.
Dlaczego warto korzystać z systemu dla branży serwisowej?
System dla branży serwisowej składa się z modułów, które są przydatne nie tylko kadrze zarządzającej, ale też szeregowym pracownikom. Są to zazwyczaj m.in. ERP (ang. Enterprise Resources Planning – planowanie zasobów przedsiębiorstwa), DMS (ang. Document Management System – system zarządzania dokumentami), CRM (ang. Customer Relationship Management – zarządzanie relacjami z klientami) oraz BI (ang. Business Intelligence – analityka biznesowa). Dzięki nim można znacznie przyspieszyć wewnętrzną i zewnętrzną wymianę informacji, mając przy tym pełną kontrolę nad wszystkimi procesami.
System sprawia, że serwis pracuje szybciej, a ryzyko opóźnień, pomyłek, nieporozumień czy innych błędów jest ograniczone do minimum. Idealnie współpracuje z wykorzystywanymi już programami, a także jest dostępny w formie mobilnej. Jest niezwykle przydatny wszystkim pracownikom, w tym z działu obsługi zamówień, sprzedaży, księgowości itp. Więcej o systemie przeczytasz na stronie https://www.connecto.pl/program-do-prowadzenia-i-obslugi-serwisu-jak-go-wykorzystac/
Jak wdrożyć system dla branży serwisowej?
System dla branży serwisowej powinien być zainstalowany przez profesjonalistów, którzy wcześniej przeprowadzą analizę przedwdrożeniową. W ten sposób platforma zostanie tak zaprojektowana, by rzeczywiście była przydatna i praktyczna. W takim wariancie nie płaci się za oprogramowanie, które posiada niepotrzebne funkcje. Profesjonalnie przygotowany system jest wykorzystywany w pełni, dlatego będzie najbardziej rentowny. Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu dla branży serwisowej w swojej firmie? Zadzwoń 32 420 66 21 lub wypełnij formularz.