Analizy i raporty, których potrzebuje Twoja firma

[Głosów: 1   Average: 5/5]

Jakie korzyści niesie ze sobą narzędzie Business Intelligence? Jak można wykorzystać je na co dzień i w jakiej branży sprawdzi się najlepiej?

Tworzenie raportów i analiz, dzięki którym podejmowanie trafnych decyzji staje się jeszcze prostsze – tak jednym zdaniem można określić system Business Intelligence (BI) opisywany przez nas w artykule „Systemy Business Intelligence dla firm”. Jest to jedno z niewielu narzędzi, którzy przydaje się w każdej branży.

Analizy i raporty z każdego obszaru firmy

Sprzedaż i zadowolenie klienta

Sprzedaż produktów/usług i zadowolenie klienta to dwie kluczowe sprawy wpływające na funkcjonowanie firmy. Dlatego po pierwsze istotne jest porównywanie przychodów co kwartał. Odpowiedni system pozwoli tworzyć analizy i raporty, dzięki którym zarząd firmy zadecyduje czy podejmować działania związane ze zwiększeniem sprzedaży i w jaki sposób.

Druga sprawa to zadowolenie klienta. Wygenerowany raport dostarczy informacje o klientach, ich zakupach i tym, jak oceniają sam produkt oraz obsługę. Takie informacje trafią do zarządu, który podobnie jak przy porównaniu sprzedaży pod kątem ilości – o której piszemy wyżej – zadecyduje też o zmianach wpływających na jakość obsługi.

Analizy i raporty dla firm

Produkcja

Istotnym raportem jest także ten mówiący o kosztach produkcji. Uwzględniaj on również tak zwane usługi pomocnicze. Dzięki temu wiadomo ile kosztowało wyprodukowanie, ale też jak dużo zarobiliśmy na usłudze serwisowania u klienta. Analizy i raporty pokażą też jak dużo wydaliśmy na promocję tego produktu.

Działania promocyjne

Po prostu marketing. Wszelkie wskaźniki, które zawierane są w raportach, to optymalizacja działań określonego celu, co wiąże się m.in. ze śledzeniem pozycji i działań konkurencji, ustalanie budżetu na działania oraz porównywanie zmian kwartał do kwartału.

Chcesz dowiedzieć się więcej o systemie informatycznym? Zadzwoń do nas 32 263 00 00.

Analizy i raporty, których potrzebuje Twoja firma

| Business Intelligence |