Kluczem do sukcesu w prowadzeniu działalności opartej na sprzedaży i dostawie produktów jest dobra organizacja. Z tego względu niezwykle przydatne są dodatkowe narzędzia IT, usprawniające wiele procesów, ułatwiające komunikację oraz wspomagające zarządzanie. Wyjaśniamy, jak działa program dla firmy dystrybucyjnej i dlaczego warto z niego korzystać!
Oprogramowanie dla dystrybucji
Oprogramowanie dla dystrybucji to z reguły specjalny system modułowy, łączący działanie różnych popularnych programów. Zwykle obejmuje funkcje oferowane przez CRM (ang. Customer Relationship Management = zarządzanie relacjami z klientem), a także DMS (ang. Data Management System = system zarządzania danymi), ERP (ang. Enterprise Resources Planning = planowanie zasobów przedsiębiorstwa) czy BI (ang. Business Intelligence = analityka biznesowa).
Korzystanie z oprogramowania dla dystrybucji współcześnie stało się już powszechne w branży, niezależnie od wielkości firmy. Taki system znacznie usprawnia prowadzenie działalności, ułatwiając zarządzanie pracownikami i zasobami, wspierając komunikację wewnętrzną i zewnętrzną, automatyzując formalności itp. Jeśli chce się oferować najwyższą jakość usług, koniecznie powinno się zainwestować w profesjonalne narzędzia IT.
CRM dla firmy dystrybucyjnej
CRM dla firmy dystrybucyjnej uzupełniony o dodatkowe funkcje pozwala w najlepszy możliwy sposób zorganizować codzienną pracę w firmie, na wszystkich szczeblach. Jest niezwykle przydatny zarządowi, ale też pracownikom m.in. księgowości, marketingu, magazynu, a także dostawcom czy sprzedawcom.
Po wdrożeniu systemu CRM dla firm dystrybucyjnych można osiągnąć wiele wymiernych korzyści, takich jak np.:
- usprawniona komunikacja wewnętrzna (między pracownikami) oraz zewnętrzna (z klientami i partnerami biznesowymi),
- szybka, bezpieczna wymiana oraz archiwizacja dokumentów,
- łatwe prowadzenie sprzedaży wielokanałowej (stacjonarnej, e-commerce, przez telemarketerów itp.),
- profesjonalne zarządzanie personelem oraz zasobami,
- lepiej zorganizowana logistyka,
- kompleksowe zarządzanie magazynami,
- pełna kontrola nad budżetem i księgowością,
- możliwość monitorowania cen katalogowych,
- poprawa jakości Obsługi Klienta,
- stały nadzór sytuacji w firmie,
- dostęp do potrzebnych informacji także przy pracy zdalnej i w terenie,
- automatyzacja formalności (np. wystawiania umów, faktur).
Ostatecznie system przyczynia się do podniesienia poziomu oferowanych usług. To z kolei prowadzi do poprawy wizerunku firmy, rozszerzenia grupy odbiorców, nawiązania nowych relacji biznesowych itp. W efekcie można zacząć generować większe zyski i rozwijać działalność.
System informatyczny w dystrybucji
Chciałbyś zainwestować w system informatyczny w dystrybucji? Zdecyduj się na profesjonalne rozwiązanie, przygotowane przez specjalistów i odpowiednio dostosowane do Twoich potrzeb. Grupa Connecto dostarcza najlepsze oprogramowania biznesowe na rynku. Są funkcjonalne, elastyczne i skalowalne, a przy tym proste w obsłudze oraz dostępne na urządzeniach mobilnych.
Chcesz poznać działanie systemu informatycznego w dystrybucji? Umów się na spotkanie, na którym konsultant Connecto dokładnie opowie o platformie oraz odpowie na wszystkie pytania. Prezentacja może odbyć się zdalnie, a udział w niej jest całkowicie darmowy. Zadzwoń na numer 32 263 00 00 lub wypełnij formularz w zakładce kontakt.