Z roku na rok rośnie ilość firm decydujących się na wdrożenie oprogramowania do zarządzania procesami biznesowymi w firmie. Połączenie narzędzia klasy DMS (Document Management Software) z oprogramowaniem workflow pozwala na odwzorowanie w systemie dowolnego procesu występującego w organizacji.
Świetnym przykładem takiego rozwiązania jest system Connecto DMS. W tym artykule podpowiemy, dlaczego warto zdecydować się na wdrożenie takiego oprogramowania w firmie niezależnie od rozmiaru i branży.
2. Z jakich modułów składa się system Connecto DMS?
3. Prezentacja systemu DMS
Oprogramowanie do zarządzania procesami biznesowymi jest dla każdego
Zaletą systemu DMS jest jego skalowalność. Oznacza to, że rośnie on wraz z firmą i jej potrzebami. Małe przedsiębiorstwa najczęściej wdrażają procesy związane z uporządkowaniem dokumentacji w firmie. Wraz z rozrostem organizacji i zwiększeniem stopnia skomplikowania kolejnych procesów biznesowych, są one stopniowo wprowadzane do systemu.
Użytkownikami systemu DMS od Connecto są firmy z praktycznie każdej gałęzi przemysły – firmy produkcyjne, budowlane, handlowe i usługowe. System ten przeznaczony jest dla każdej branży ponieważ obsługuje procesy wspólne dla każdej z nich i pozwala na definiowanie procesów niestandardowych, których specyfika nie jest odzwierciedlona w żadnym pudełkowym rozwiązaniu tej klasy.
Z jakich modułów składa się system Connecto DMS?
Oprogramowanie Connecto DMS to narzędzie modułowe. Składa się ono z następujących, zintegrowanych ze sobą obszarów:
• Jądro systemu DMS – zawiera między innymi kreator tworzenia formularzy, kreator szablonów wydruków, agenta systemu do automatyzacji czynności i informowaniu o zdarzeniach systemowych. Standardem systemu jest też bogate API i otwartość na integracje z rozwiązaniami ERP i CRM.
• Elektroniczny obieg dokumentów – pozwala na tworzenie spersonalizowanych wzorów dokumentów i schematów ich obiegu (workflow);
• Zarządzanie relacjami z Klientami – zawiera funkcjonalność planowania i kontroli realizacji działań handlowych i marketingowych oraz funkcjonalność kalendarzy i klienta poczty;
• Zarządzanie projektami i budżetami – pozwala na tworzenie budżetów firmy i działów, wykresów Gantta oraz na zarządzanie projektami od strony operacyjnej (zadania, dokumentacja projektowa);
• Analizy i raporty Business Intelligence – przejrzysty interfejs umożliwia analizę danych w formie tabel przestawnych i czytelnych wykresów. Wszystkie wygenerowanie w systemie raporty mogą być przesyłane na podane adresy e-mail zgodnie z harmonogramem wysiłki.
Prezentacja systemu DMS
Jeżeli poszukujesz rozwiązania, które przyśpieszy, uszczelni i usprawni procesy biznesowe w przedsiębiorstwie to z pewnością powinien zainteresować cię system Conencto DMS. Prezentacja oprogramowania odbywa się w oparciu o dane zebrane przez handlowca w czasie rozmowy lub spotkania poprzedzającego.
W czasie prezentacji konsultant Connecto korzysta z prawdziwej bazy danych systemu, a rozwiązania wszystkich problemów i odpowiedzi na wszystkie pytania pokazuje na ekranie komputera.Umów się na prezentację w siedzibie Twojej firmy lub zdalnie przez internet. Zadzwoń do nas 32 263 00 00 lub wypełnij poniższy formularz.