Specjalne systemy do zarządzania firmą nie muszą być instalowane na sprzęcie służbowym. O wiele wygodniejszym rozwiązaniem są platformy dostępne online. Wyjaśniamy, dlaczego warto zdecydować się na CRM w przeglądarce!
Jak działa CRM w przeglądarce?
Zacznijmy od wyjaśnienia tego, jak działa CRM w przeglądarce. System jest platformą online, dostępną dla zalogowanych użytkowników. Po wpisaniu loginu i hasła pracownicy mogą korzystać z określonych modułów, takich jak m.in. tablica zadań, komunikator, dokumenty, projekty, baza danych klientów czy kalendarz. Wystarczy kilka kliknięć, by uzyskać dostęp do wszystkiego, co jest niezbędne do pracy.
Przejrzysty interfejs sprawia, że z łatwością można poruszać się po wszystkich funkcjach. Do korzystania z CRM w przeglądarce potrzebny jest jedynie dowolny sprzęt podłączony do Internetu – komputer stacjonarny, laptop, smartfon, tablet albo inne urządzenie mobilne. System nie musi być instalowany i nie jest przypisany do konkretnego sprzętu.
Jakie są zalety?
Korzystanie z CRM w przeglądarce jest wygodniejsze oraz tańsze niż zakup specjalnego systemu. Takie oprogramowanie instaluje się na sprzęcie służbowym, zwykle na ograniczonej licznie stanowisk. W tym przypadku platformę można uruchomić na dowolnej liczbie urządzeń, dlatego pracownicy mają pełną swobodę. Taki system świetnie sprawdza się w pracy zdalnej i hybrydowej. Z nim codzienne obowiązki można wykonywać w dowolnym miejscu i czasie, ponieważ ma się łatwy dostęp do potrzebnych narzędzi oraz dokumentów, a także błyskawicznie da się skontaktować z innymi członkami zespołu.
Ogromnymi zaletami CRM w przeglądarce są też jego elastyczność i skalowalność. Taką platformę z łatwością można dostosować do aktualnych potrzeb. Posiada tylko takie narzędzia, które są rzeczywiście potrzebne. Dzięki temu nie przepłaca się za niepraktyczne funkcje, a do tego całość jest prosta w obsłudze. Szybko można wdrożyć nowe rozwiązanie w firmie, a pracownicy bez problemu nauczą się z niego korzystać – faktycznie stanie się ułatwieniem w codziennej pracy.
Warto również zwrócić uwagę na to, że CRM online jest na bieżąco nadzorowany przez zespół specjalistów. W razie awarii lub jakichś zakłóceń wsparcie techniczne błyskawicznie przywróci go do pełnej sprawności. Do tego system jest cały czas aktualizowany, udoskonalany i rozwijany. Przy tym wszystkie zgromadzone w nim dane są chronione przez szereg nowoczesnych zabezpieczeń – ryzyko utraty, wycieku, niezamierzonej modyfikacji czy kradzieży ważnych dokumentów oraz informacji jest ograniczone do minimum.
Gdzie szukać takich rozwiązań?
Chcesz wdrożyć w swojej firmie CRM przez przeglądarkę? Wybierz sprawdzone, proste w obsłudze, praktyczne rozwiązanie. Nowoczesnym, a jednocześnie przejrzystym i niezwykle przydatnym systemem jest Neon Connecto. Konsultanci nie tylko odpowiednio dostosują go do specyfiki Twojej firmy, ale też zajmą się przygotowaniami i całym procesem wdrożenia, tak by przebiegł sprawnie oraz bezproblemowo.
Więcej informacji na temat platformy znajdziesz na: https://neonconnecto.pl/crm-przez-przegladarke-jak-dziala/.