CRM dla hoteli

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

W branży hotelarskiej relacje z klientami są niezwykle ważne. Z tego względu warto wspomagać się narzędziami IT, które pomagają bardziej świadomie je budować i rozwijać, dbając o poziom usług oraz wizerunek ośrodka.Wyjaśniamy, jak działa CRM dla hoteli i dlaczego warto korzystać z takiego systemu!

System CRM dla hotelu

System CRM dla hotelu jest ogromnym ułatwieniem codziennej pracy. Oprogramowanie tego typu jest dedykowane do „zarządzania relacjami z klientem”. W tej branży zadowolenie gości ma ogromne znaczenie. Przez to tak ważne jest, by zdawać sobie sprawę z ich oczekiwań i preferencji. Zaawansowane narzędzia IT gromadzą najważniejsze dane, co pozwala zwiększać jakość usług.

Najnowsze trendy rynkowe jasno wykazują, dlaczego opłaca się korzystać z systemu CRM dla hotelu. Obecnie klientom zależy na personalizowanej komunikacji, zgodnej z ich indywidualnymi wymogami. Oprogramowanie pomaga się dostosować, w tym również według tzw. profilu podróżowania (inne oczekiwania ma np. biznesmen szukający noclegu, a inne para nastawiona na wypoczynek i zwiedzanie). Co więcej, dzięki systemowi można maksymalnie zautomatyzować komunikację oraz proces rezerwacji i sprzedaży, na co liczy już większość gości (młodsze pokolenia są przyzwyczajone do załatwiania wszystkiego za pomocą kilku kliknięć).

System do obsługi klienta hotelowego

System do obsługi klienta hotelowego usprawnia codzienne zadania związane z przyjmowaniem i obsługiwaniem gości. Dzięki niemu można szybciej i lepiej wykonywać podstawowe obowiązki, ku zadowoleniu klientów, ale i pracowników. Jest odpowiedzialny za m.in.:

  • przyjmowanie rezerwacji,
  • zarządzanie zakwaterowaniem i wykwaterowaniem,
  • harmonogramy sprzątania, prac remontowych itp.
  • automatyzację formalności (np. wystawianie faktur),
  • budowanie bazy klientów, którą można wykorzystać w celach marketingowych i sprzedażowych,
  • usprawnianie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • budowanie lojalności wśród klientów,
  • szukanie sposobów na przyciągniecie potencjalnych gości,
  • elektroniczny obieg dokumentów,
  • zarządzanie pracownikami.

Dodatkowo w systemie może znaleźć się moduł, który na bieżąco zbiera i analizuje informacje. Na ich podstawie da się świadomiej prowadzić działalność, wykrywając nieprawidłowości oraz obszary wymagające dopracowania.

Rozwiązania IT dla hoteli

Na rynku dostępne są rozmaite rozwiązania IT dla hoteli. Najważniejsze, by dobrać profesjonalny, spersonalizowany system, który będzie najbardziej praktyczny i opłacalny. Chociaż ogólnie wykorzystuje się podobne narzędzia, oprogramowanie będzie różnić się w zależności od tego, czy prowadzi się sieć wielkich hoteli, czy mały pensjonat.

Najrozsądniej zdecydować się na program, który nie tylko może być dostosowany do konkretnych potrzeb, ale zostanie również zaimplementowany, a do tego będzie nadzorowany po uruchomieniu przez zespół wsparcia technicznego.

Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu informatycznego dla hotelu w swoim ośrodku? Zadzwoń 32 420 66 21 lub wypełnij formularz na stronie kontaktowej.

CRM dla hoteli

| Gorące, Systemy CRM |