W branży hotelarskiej relacje z klientami są niezwykle ważne. Z tego względu warto wspomagać się narzędziami IT, które pomagają bardziej świadomie je budować i rozwijać, dbając o poziom usług oraz wizerunek ośrodka.Wyjaśniamy, jak działa CRM dla hoteli i dlaczego warto korzystać z takiego systemu!
System CRM dla hotelu
System CRM dla hotelu jest ogromnym ułatwieniem codziennej pracy. Oprogramowanie tego typu jest dedykowane do „zarządzania relacjami z klientem”. W tej branży zadowolenie gości ma ogromne znaczenie. Przez to tak ważne jest, by zdawać sobie sprawę z ich oczekiwań i preferencji. Zaawansowane narzędzia IT gromadzą najważniejsze dane, co pozwala zwiększać jakość usług.
System do obsługi klienta hotelowego
System do obsługi klienta hotelowego usprawnia codzienne zadania związane z przyjmowaniem i obsługiwaniem gości. Dzięki niemu można szybciej i lepiej wykonywać podstawowe obowiązki, ku zadowoleniu klientów, ale i pracowników. Jest odpowiedzialny za m.in.:
- przyjmowanie rezerwacji,
- zarządzanie zakwaterowaniem i wykwaterowaniem,
- harmonogramy sprzątania, prac remontowych itp.
- automatyzację formalności (np. wystawianie faktur),
- budowanie bazy klientów, którą można wykorzystać w celach marketingowych i sprzedażowych,
- usprawnianie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
- budowanie lojalności wśród klientów,
- szukanie sposobów na przyciągniecie potencjalnych gości,
- elektroniczny obieg dokumentów,
- zarządzanie pracownikami.
Dodatkowo w systemie może znaleźć się moduł, który na bieżąco zbiera i analizuje informacje. Na ich podstawie da się świadomiej prowadzić działalność, wykrywając nieprawidłowości oraz obszary wymagające dopracowania.
Rozwiązania IT dla hoteli
Na rynku dostępne są rozmaite rozwiązania IT dla hoteli. Najważniejsze, by dobrać profesjonalny, spersonalizowany system, który będzie najbardziej praktyczny i opłacalny. Chociaż ogólnie wykorzystuje się podobne narzędzia, oprogramowanie będzie różnić się w zależności od tego, czy prowadzi się sieć wielkich hoteli, czy mały pensjonat.
Najrozsądniej zdecydować się na program, który nie tylko może być dostosowany do konkretnych potrzeb, ale zostanie również zaimplementowany, a do tego będzie nadzorowany po uruchomieniu przez zespół wsparcia technicznego.
Jesteś zainteresowany wdrożeniem systemu informatycznego dla hotelu w swoim ośrodku? Zadzwoń 32 420 66 21 lub wypełnij formularz na stronie kontaktowej.