Program do kontroli kosztów budowy

Click to rate this post!
[Total: 5 Average: 4.6]

Program do kontroli kosztów budowy poszukiwany jest nie tylko przez właścicieli wielkich firm. Z narzędzia korzystają przedsiębiorstwa z sektora MŚP, a czasami nawet mikroprzedsiębiorcy.

Program do kontroli kosztów budowy – co daje?

Inwestując w program do kontroli kosztów budowy można zgromadzić w jednym miejscu wszystkie najważniejsze informacje o kosztach czy inwestycjach. System sprawdza się więc wszędzie tam, gdzie trzeba na bieżąco nadzorować wydatki w odniesieniu do zakładanych planów. To również funkcjonalne narzędzie, które doskonale sprawdzi się jako kalkulator zużycia materiałów budowlanych. Dokładne informacje na temat rozwiązań dla branży budowlanej znajdziesz na stronie http://oprogramowaniedlabudownictwa.pl/.

Tworzenie harmonogramu budowlanego

System daje dostęp do wszystkich etapów składających się na harmonogram projektu. Pozwala przypisać zadanie konkretnej osobie, która ma za nie odpowiadać. Definiowane kalendarze stanowią ogromne ułatwienie pod kątem planowania każdego kolejnego etapu. Dzięki temu sprawnie można przechodzić do następnych punktów realizacji – wtedy każdy zakres jest właściwie zaplanowany, a jego terminy rzeczywiste.

Harmonogram budowlany – określanie budżetu i realizacja

Przy określaniu budżetu w systemie można wziąć pod uwagę część lub wszystkie etapy projektu. Wszelkie działania są na bieżąco rejestrowane w formularzach realizacji. W systemie rejestrowane są projekty, kosztorysy finansowo-rzeczowe, a także schematy budżetów. Przez to firma musi operować na wielu różnych dokumentach, takich jak m.in. faktury kosztowe i sprzedażowe, protokoły czy karty pracy. Dane istotne podczas budżetowania mogą pochodzić również z zewnętrznych źródeł. Profesjonalny system pomaga zapanować nad wszystkim, by nie dopuścić do chaosu. Nieporządek sprzyja pomyłkom, opóźnieniom, nieporozumieniom czy nawet niedopatrzeniom.

Precyzyjne rozliczenie budowy poprzez integracje

To dość istotna cecha systemu, dzięki której rozwiązanie wyróżnia się na tle konkurencji. Integracja systemu może odbywać się z rozwiązaniami klasy ERP oraz DMS. Oznacza to, że system wykorzystywany do planowania kosztów budowy może zawierać też elektroniczny obieg dokumentów. Wtedy umowy, faktury i pisma dotyczące konkretnej budowy znajdują się w jednym miejscu. Właściciele firm i kierownicy budowy sami decydują, kto i na jakim etapie widzi dany dokument.

Program do kontroli kosztów budowy

fot. Program do kontroli kosztów budowy – harmonogramowanie

Kontrola kosztów budowy a monitorowanie sytuacji w firmie

Dokumenty generowane przy tworzeniu projektów, kosztorysów i budżetów stanowią bogate źródło wiedzy o kondycji firmy. Ich wnikliwa analiza pozwala spojrzeć na całość działalności albo poszczególne elementy, np. działy. Często przegląda się je przy podsumowaniu budżetu, ale raczej są to okazjonalne działania. O wiele wygodniejszym rozwiązaniem jest korzystanie z modułu Business Intelligence. System automatycznie tworzy zaawansowane raporty w formie tabel i wykresów.

 

Oprogramowanie Connecto DMS daje możliwość zamówienia okresowej subskrypcji e-mail dla najważniejszych raportów. Dzięki temu można mieć przez cały czas „rękę na pulsie” –szybciej wyłapuje się ewentualne nieprawidłowości, ale też odkrywa się niewykorzystany potencjał.

Działanie programu do kontroli kosztów na budowie

System Connecto DMS może zostać dostosowany do potrzeb Twojej organizacji. Jego najważniejsze elementy podlegają personalizacji. W ten sposób staje się w pełni funkcjonalny dla wszystkich pracowników. Każdy z nich otrzyma odpowiednie uprawnienia, tak by mógł korzystać wyłącznie z odpowiednich obszarów aplikacji. Po wdrożeniu proces zapoznania się z nowym oprogramowaniem nie powinien trwać zbyt długo. Interfejs jest intuicyjny w obsłudze oraz pozwala wykonywać dokładnie te same czynności administracyjne i organizacyjne co wcześniej, tylko jeszcze łatwiej, bo w jednym miejscu.

Program do kontroli kosztów budowy i jego oprogramowania

Każda branża rządzi się swoimi prawami, ale proces zamawiania i wdrażania systemu informatycznego zazwyczaj wygląda tak samo. Sam wybór najlepiej zacząć od spotkania i prezentacji oprogramowania. Dzięki niej można poznać wszystkie wady oraz zalety oglądanego systemu, a także zapytać o możliwość dodania kolejnych funkcji. W wielu przypadkach istnieje taka opcja.

Kolejnym krokiem jest analiza przedwdrożeniowa. Polega ona na poznaniu działania przedsiębiorstwa, w którym system informatyczny ma funkcjonować. Biorą w niej udział przedstawiciele firmy odpowiedzialnej za wdrożenie systemu oraz kadra zarządzająca przedsiębiorstwem, w którym jest wdrażane oprogramowanie. Łatwiej jest spełniać oczekiwania klienta, którego dobrze się pozna. Wtedy można stworzyć spersonalizowaną ofertę, spełniającą wszystkie oczekiwania.

Nie wiesz od czego zacząć?

Umów się na prezentację oprogramowania. Telefon 32 263 00 00 lub wypełnij poniższy formularz, a nasi specjaliści pomogą dobrać właściwy system dla Twojej firmy.

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.


    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.

    Program do kontroli kosztów budowy

    | Gorące, Systemy DMS |