CRM dla deweloperów: od zapytania do sprzedaży

Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 4.8]

CRM dla deweloperów staje się coraz bardziej popularnym narzędziem wykorzystywanym w tej branży. System wspiera działania deweloperów i biur nieruchomości od pozyskania klienta, poprzez tworzenie ofert, aż po sprzedaż. Prostota takiego systemu pozwala obsłużyć większą ilość klientów oraz sprawnie zarządzać biurem i jego pracownikami.

System do sprzedaży nieruchomości

Inwestując w system dla deweloperów otrzymujemy możliwość pełnej kontroli firmy i utrzymania porządku w działaniach z klientami. Użytkownik może wprowadzić sobie kartę klienta, którą uzupełni o informacje dotyczące historii kontaktów, przydzielonych zadań oraz podpiętych maili czy dokumentów (np. umowa przedwstępna) jeśli takie występują. Możliwe jest także klasyfikowanie klienta uzależnione od tego na jakim etapie jest proces sprzedaży. CRM dla deweloperów to także możliwość analizowania potencjalnych szans sprzedaży konkretnego mieszkania w danym kwartale. Wszelka aktywność handlowców zapisywana jest w systemie na podstawie zdarzeń, które zostały przez nich wykonane danego dnia.

CRM dla deweloperów: pudełkowy czy dedykowany?

Na rynku dostępne są systemy pudełkowe, czyli gotowe rozwiązania z określonymi funkcjami oraz systemy na zamówienie, które w każdym momencie można rozbudować. Wybierając oprogramowanie dedykowane otrzymasz tylko niezbędne funkcje wykorzystywane w danej firmie. Sam wybór systemu przeważnie uzależniony jest od budżetu przedsiębiorstwa, które decyduje się na jego zakup i wdrożenie.

CRM dla deweloperów to kompleksowe rozwiązanie

Mówiąc wprost system pozwala na przygotowanie oferty handlowej, stworzenie bazy klientów i zarządzanie rezerwacjami, czy umowami. Wszystkie czynności zostają wykonane w jednym miejscu, za pomocą oprogramowania. Ponadto na bieżąco generowane są raporty z przeprowadzanych działań.

Na co jeszcze zwrócić wybierając CRM dla deweloperów? Sprawdź, czy możliwe jest:

  • tworzenie umów i harmonogramu
  • raportowanie i prognozowanie
  • generowanie dokumentów
  • rejestracja wpłat oraz wystawianie faktur

To tylko kilka z punktów, które znacznie ułatwią funkcjonowanie deweloperom i biurom nieruchomości. Sądzimy, że każdy, nawet najmniej rozbudowany system posiada w standardzie tworzenie ofert handlowych i rejestracji klientów, a także o zarządzanie bazą.
Oprogramowanie i jego możliwości

Wybierając odpowiedni system dla deweloperów otrzymujemy także możliwość dopasowania oczekiwań klienta do obecnej sytuacji rynkowej. Mowa tu o wymaganiach pod kątem ilości pokoi, metrażu, lokalizacji czy ceny. Jeśli tylko takie mieszkanie pojawia się na rynku, zostaje automatycznie przypisane do danego klienta.

Oprogramowanie dla deweloperów - kartoteka konkretnego lokalu

fot. kartoteka konkretnego lokalu

System dla deweloperów integruje się z innymi rozwiązaniami

Sam CRM dla deweloperów można zintegrować z elektronicznym obiegiem dokumentów i narzędziem business intelligence. Czytaj też o  rozwiązaniu, jakim jest narzędzie elektronicznego obiegu dokumentów.

Skontaktuj się w sprawie wersji demonstracyjnej systemu CRM dla deweloperów. Zadzwoń 32 263 00 00 lub wypełnij formularz.

    Firma (wymagane)

    NIP (wymagane)

    Imię i nazwisko (wymagane)

    Telefon (wymagane)

    Adres email (wymagane)

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 poz. 1000)


    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu odpowiedzi na przesłaną wiadomość do Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.


    Uprzejmie informujemy, że:
    a) Connecto Sp. z o. o o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec stanie się Administratorem Pani/Pana danych osobowych,
    b) dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych - wykorzystamy je dla przedstawienia oferty naszych produktów i usług bądź informacji o naszej działalności,
    c) Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.,
    d) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak brak ich podania uniemożliwi nam odpowiedź na Pana/Pani zapytanie złożone za pośrednictwem stron internetowej
    e) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
    f) dane osobowe będą przetwarzane w warunkach zapewniających ich ochronę zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,
    g) dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
    W zakresie określonym w pkt. a)-f) powyżej oświadczenia, żądania lub pytania należy zgłaszać w formie elektronicznej na adres biuro@connecto.pl lub pisemnej na adres Connecto Sp. z o.o., ul. Mariacka 1/5, 41-205 Sosnowiec.

    CRM dla deweloperów: od zapytania do sprzedaży

    | Polecamy, Systemy CRM |