Reklama

CRM dla deweloperów: od zapytania do sprzedaży

11 września 2017
509 Wyświetlenia artykułu
[Głosów:10    Średnia:4.8/5]

CRM dla deweloperów staje się coraz bardziej popularnym narzędziem wykorzystywanym w tej branży. System wspiera działania deweloperów i biur nieruchomości od pozyskania klienta, poprzez tworzenie ofert, aż po sprzedaż. Prostota takiego systemu pozwala obsłużyć większą ilość klientów oraz sprawnie zarządzać biurem i jego pracownikami.

Konferencja elektroniczny obieg dokumentów

System do sprzedaży nieruchomości

Inwestując w system dla deweloperów otrzymujemy możliwość pełnej kontroli firmy i utrzymania porządku w działaniach z klientami. Użytkownik może wprowadzić sobie kartę klienta, którą uzupełni o informacje dotyczące historii kontaktów, przydzielonych zadań oraz podpiętych maili czy dokumentów (np. umowa przedwstępna) jeśli takie występują. Możliwe jest także klasyfikowanie klienta uzależnione od tego na jakim etapie jest proces sprzedaży.

CRM dla deweloperów to także możliwość analizowania potencjalnych szans sprzedaży konkretnego mieszkania w danym kwartale. Wszelka aktywność handlowców zapisywana jest w systemie na podstawie zdarzeń, które zostały przez nich wykonane danego dnia.

CRM dla deweloperów

System pudełkowy czy dedykowany?

Na rynku dostępne są systemy pudełkowe, czyli gotowe rozwiązania zawierające określone funkcje oraz systemy na zamówienie, które w każdym momencie można rozbudować. Wybierając oprogramowanie dedykowane otrzymujemy tylko niezbędne funkcje wykorzystywane w danej firmie. Sam wybór systemu przeważnie uzależniony jest od budżetu przedsiębiorstwa, które decyduje się na jego zakup i wdrożenie.

CRM dla deweloperów to kompleksowe rozwiązanie

Mówiąc wprost system pozwala na przygotowanie oferty handlowej, stworzenie bazy klientów i zarządzanie rezerwacjami, czy umowami. Wszystkie czynności zostają wykonane w jednym miejscu, za pomocą oprogramowania. Ponadto na bieżąco generowane są raporty z przeprowadzanych działań.

Na co jeszcze zwrócić wybierając CRM dla deweloperów? Sprawdź, czy możliwe jest:

  • tworzenie umów i harmonogramu
  • raportowanie i prognozowanie
  • generowanie dokumentów
  • rejestracja wpłat oraz wystawianie faktur

To tylko kilka z punktów, które znacznie ułatwią funkcjonowanie deweloperom i biurom nieruchomości. Sądzimy, że każdy, nawet najmniej rozbudowany system posiada w standardzie tworzenie ofert handlowych i rejestracji klientów, a także o zarządzanie bazą.
Konferencja elektroniczny obieg dokumentów

Oprogramowanie i jego możliwości

Wybierając odpowiedni system dla deweloperów otrzymujemy także możliwość dopasowania oczekiwań klienta do obecnej sytuacji rynkowej. Mowa tu o wymaganiach pod kątem ilości pokoi, metrażu, lokalizacji czy ceny. Jeśli tylko takie mieszkanie pojawia się na rynku, zostaje automatycznie przypisane do danego klienta.

Oprogramowanie dla deweloperów - kartoteka konkretnego lokalu

fot. kartoteka konkretnego lokalu

System dla deweloperów integruje się z innymi rozwiązaniami

Sam CRM dla deweloperów można zintegrować z elektronicznym obiegiem dokumentów i narzędziem business intelligence. O rozwiązaniu elektronicznego obiegu dokumentów przeczytasz na stronie http://portalerp.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow.

Skontaktuj się w sprawie wersji demonstracyjnej systemu CRM dla deweloperów. Zadzwoń 32 420 66 21 lub wypełnij formularz.

Firma (wymagane)

NIP (wymagane)

Imię i nazwisko (wymagane)

Telefon (wymagane)

Adres email (wymagane)

Wyrażam zgodę na przetwarzanie i przekazywanie przez Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o moich danych osobowych w celach marketingowych i informacyjnych zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.).

Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Connecto Sp. z o.o. ul. Mariacka 1/5 w Sosnowcu i spółki zależne Connecto Sp. z o.o w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, z wykorzystaniem środków komunikacji elektronicznej, w szczególności na przesyłanie przez Connecto Sp. z o.o. informacji handlowych na podany adres poczty elektronicznej lub numer telefonu.

Czytaj także:

System informatyczny w firmie – o czym trzeba pamiętać?
Systemy DMS, Systemy ERP
Udostępnienia74 Wyświetleń artykułu
Systemy DMS, Systemy ERP
Udostępnienia74 Wyświetleń artykułu

System informatyczny w firmie – o czym trzeba pamiętać?

Kamil Kowalski - Lut 01, 2018

Zainteresowanie firm funkcjonalnymi narzędziami z zakresu IT do zarządzania firmą staje się coraz większe. Wszystko dlatego, że odpowiednio dopasowany system…

Elektroniczny obieg dokumentów
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia1064 Wyświetleń artykułu
Gorące, Systemy DMS
Udostępnienia1064 Wyświetleń artykułu

Elektroniczny obieg dokumentów

Damian Zimoch - Sty 02, 2018

Elektroniczny obieg dokumentów pozwoli zaoszczędzić przedsiębiorstwom co najmniej 60 procent czasu na obsługę konkretnego działania. Wszystko po wejściu unijnego rozporządzenia…

System ERP – funkcjonowanie i działanie
Systemy ERP
Udostępnienia384 Wyświetleń artykułu
Systemy ERP
Udostępnienia384 Wyświetleń artykułu

System ERP – funkcjonowanie i działanie

Damian Zimoch - Gru 04, 2017

System ERP wykorzystywany jest do planowania zasobów w tysiącach firm. I w sumie niewiele o wiemy. Postanowiliśmy przybliżyć funkcjonowanie systemu…